perjantai 25. lokakuuta 2013

Syysloma oli ja meni


Hei vaan kaikille! Aattelin tulla näyttämään mun syysloman pienen kuvapläjäyksen voimin, kun tää kirjottaminen ei vieläkään ole mun juttu. Vietin aivan ihanan syysloman Janin kanssa. Lähdin siis Imatralle perjantaina, kun loma alkoi (mulla siis oli loma samaa aikaa kun Janilla eli viikolla 41, viikkoa aikaisemmin kuin meillä päin). Janilta sitten suunnattiin seuraavan viikon keskiviikkona meille, josta kuvia ei valitettavasti ole, koska olin aivan liian laiska ottamaan kuvia omista kotikylistä :D (mun mielestä Imatralla on hienompia maisemia ja muitakin paikkoja, johon Jani on vieny mut). Mutta pidemmittä puheitta....
Oon aivan ihastunu joka vuos syksyn ruskaan! Mun mielestä toi väriloisto on vaan niin hienoa, mutta aina unohdan (en jaksa) lähteä etsimään hienoja maisemia....
Mun lomaan kuulu myös paljon nukkumista ja köllöilyä! 

Käytiin Janin kanssa pienellä kävelyllä ihanassa syysilmassa! Oli kylmä mutta aurinko paistoi ja oli kauniit maisemat!
Sensuroitu, jottei kamera hajoa...

Käytiin tosi hienon kartanon pihassa. 

Tosi söpöö...<3

Herkuteltiin PALJON!

Lähettii käymää Janin mökillä 

Jouduin pelottavaan kyytiin :/// 

Jäin ihan kakkoseks ton auton rinnalla....:'( 

Todella hieno auringon lasku! 













Tietenkin kortin pelaus kuuluu mökkielämään!! Opin jopa uusia korttipelejä!:o

Kortin peluuta aamupalan rinnalla......


Muita kuvia mulla ei syyslomasta ole, mutta ei voi mitää...Saa nähdä koska seuraavaks tuun kirjottelee mun kujeista ja kaikesta muusta :D 

See ya soon! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti