sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Helou vaan pitkästä aikaa kaikille ! :)

Moikka mooi!! 
Oon ollu hiemas hiljasel tuulel tän blogin kans enkä oikee tiiä mitä kirjottelisin tänne. Päätin, että alan ehkä mahollisest pitämää tavallaa treeni päiväkirjaa täst eli kirjottelemaa mitä tehää harjotuksis ja mitä puuhastellaa noitten nuorten kans tuol palskariasemal, tai sitte kunnostaudun ja alan kirjottelemaa mitä sylki suuhun tuo. En kyllä saa oikein tekstiä tuotettua ja kaikki jutut takkuilee tai hyppii asiast toisee mut ei se mitää .
Mutta ennenkun muutan tän aivan totaalisen radikaalisti, aattelin kirjotella muutamat kuulumiset.

Tässä ne tulee:

-  Eli koulussa oleskelen viimistä vuotta ja kevääl pitäis valmistuu lähihoitajaks :/ hui! 
-  Oon löytäny itelleni tossa kesän aikana sulhon, johon ehkä osa on jo törmänny :) 
- Mun kesä oli aivan mahtava! Oleskelin aika paljo mun sulholla ja sulho oli meillä (tunnetaan myös nimellä Jani-sussu, joksi minun rakas kummityttö häntä nimittää)
- Kesällä meil oli hirveesti kaikkii juhlii ja kaikkee...rippijuhlii oli ihan tosi monet! 
- Kesällä oltii myös Utissa leireilemässä joka vuotisella palokuntanuorten koulutuleirillä, sekä kouvolan alueen virkistyleirillä saaramaan leirintä alueella. 
- Käytii me myös biitsil chillailees millon missäkin :) valitettavasti niistä reissuista otetut kuvat joudutaan sensuroimaan, ihan muiden silmiä ja verkkokalvoja ajatellen. 

No joo...tytöt päätti harrastaa vähä urheiluu oman kunnon kohottamiseksi....todellsuudessa tässä punnerretaan juuri lausuttuja kirosanoja, joita lentelikin ton leiriviikonlopun aikana jonkin verran...





Mitähän muuta mulle kuuluis...en oikee tiiä, ihan hyvää kai :) Sosiaalinen elämähän multa on kadonnu koulun ja palokunnan takia taas jälleen kerran, kun en malta millään olla pois omasta toisesta kodista. hah !

Noh oon tosi huono kirjottamaa, joten antaa kuvien puhua puolestaan :) 

Kuuluillaan taas ! 





 Luv u ! <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti