keskiviikko 5. syyskuuta 2012

En haluu satuttaa tai särkeä sydäntäs

Pidin kädestäsi kiinni mut sä päästit sen menemään,
nyt seurustelukammo mut se on ohimenevää.
Ku ei nää siivet kantanutkaan kotiin,
se oli iso juttu mä en rakastu moniin.
Nyt oon etäinen ja siks kai arastan,
ehkä pelkään pahinta tai mä vaadin parasta.
Mut siin samassa tullu vastaan rajani,
oon sanonu pahasti niin monta kertaa.
Tää on niin vaikeet ku mikään ei tunnu miltään,
en haluu olla tiellä enkä viedä mitään keltään.
Mä oon pahoillani et tää meni täl tavoin,
 vaikkei siit tullu mitään vaik sä tahdoit.
Mä kelasin et mä oisin saanu otteen meistä kahesta,
 tiedän tää on perseestä muttei jaksa valehdella.
Siks mä puhun suoraan, mut en mä haluu satuttaa,
















Joo oon tehny mun elämäs paljo virheit ja oon huomannu et kaikki mitä on tullu tehtyy tai on jättäny tekmättä tulee AINA vastaa jossai vaihees.....jotenki on taas kaikki ajatukset sekasin enkä tiiä mitä pitäis sanoo kenellekki....en haluis satuttaa ketää ja haluisin pysyy kaikkien kans kaverein! Menettäminen ei oo helppoo...jotenki tuntuu hirveen angstiselle täl hetkel mut ehkä se siit jossaa vaihees helpottaa....toivotaa ainaki...<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti